طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

۱۶ بازديد

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي : با افزايش وب سايت هاي فروشگاهي و همچنين افزايش تمايل مشتريان به اين سبك سفارش، وب سايت فروشگاهي و تاثير آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انكار ناپذير مي باشد. طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بايد به نحوي باشد كه حس اعتماد و امنيت در خريد را به كاربر القا نموده و او را تبديل به مشتري دائمي نمايد.

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

طراحي سايت فروشگاه اينترنتيطراحي سايت فروشگاه اينترنتي

نحوه ي برخورد با مشتريان به خصوص در اولين مراجعه، تاثير بسيار زيادي در جذب آنها خواهد داشت. اين امر در فروشگاه آنلاين هم صدق مي كند. طراحي وب سايت بايد بر اساس عناصر بصري مناسب،
اصول روان شناسي خريد، استراتژي فروش مناسب انجام شود. چنين طراحي سايت حرفه اي نمي تواند تاثير مثبتي در جهت جذب مشتريان فروشگاه آنلاين شما خواهد داشت.

سئو در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

روزانه ميليون ها سرچ توسط كاربران در موتور جستجو گوگل انجام مي شود. قرار گرفتن وب سايت شما در صدر نتايج گوگل مي تواند تاثير خيلي زيادي در بازديد كاربران از سايت و در نتيجه جذب مشتريان
جديد براي كسب و كارتان مي گردد.

طراحي وب سايت

طراحي سايت اختصاصي فروشگاهي شما بايد به صورتي باشد كه از نظر موتور هاي جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحي سايت حرفه اي به صورت درست و بهينه در كنار مشاوره سئو مي تواند
سئو سايت شما را پايه ريزي كند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب مي توانيد به هدف خود (نمايش در نتيجه اوليه جستجو در گوگل) دست پيدا كنيد.

طراحي وب سايت در تهران

شركت طراحي سايت با بهره گيري از نيروهاي خبره و متخصص طراحي وب سايت را با رعايت اصول سئو سايت فروشگاهي انجام داده و سايت طراحي شده توسط اين تيم، در رابطه با سئو و
نمايش در نتايج اوليه گوگل مشكلي نخواهد داشت. در واقع  بالاترين كيفيت را در خدمات سئو دارد.

امكانات مورد نياز در طراحي سايت فروشگاهي

  • سيستم سبد خريد
  • دسته بندي محصولات
  • قابليت اتصال به درگاه بانكي
  • اطلاع از خريد به صورت ايميل
  • طراحي سايت ريسپانسيو
  • قابليت ثبت نظر
  • امكان مقايسه محصولات
  • امكان فيلتر كردن محصولات بر اساس ويژگي هاي دلخواه
  • روش هاي خريد و ارسال

مشخصات فني طراحي وب سايت

در ساخت سايت فروشگاهي يكي از قسمت هاي مهم و رايج، بخش مربوط به ثبت نام كاربر مي باشد. در طراحي اين بخش از سايت بايد دقت شود كه يك فرم بزرگ با داده هاي زياد در مقابل كاربر قرار نگيرد.
بايد تعدادي اطلاعات محدود در بخش نهايي خريد از كاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ... همچنين مي توان در مرحله ثبت نام تمامي اطلاعات را از كاربر درخواست نمود تا در مرحله خريد تنها چند فيلد
قرار داده شود كه امكان تغيير آن براي مشتريان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دريافت كنيد.

فعال كردن ديدگاه ها

يكي ديگر از مواردي كه در طراحي سايت فروشگاهي اهميت دارد و بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه، بخش ديدگاه هاي مشتريان را فعال كنيد. فعالي كردن اين بخش چندين مزيت دارد كه عبارتند
از: شما از اين طريق مي توانيد محصولات خود را مورد بررسي دهيد كه كدام يك از آنها مورد قبول مشتريان است و كدام يكي از آنها را مشتريان زياد نمي پسندند. با متوجه شدن اين مسئله مي توانيد آن كالا
را در سايت خود تكرار كنيد و يا اينكه ديگر آن را تكرار ننماييد.

طراحي وب سايت چيست

با اين كار مشتريان سايت تان بازارياب شما مي شوند و مي توانند با يكديگر در تعامل قرار بگيرند. در واقع مشترياني كه محصولي از فروشگاه شما خريداري كرده اند نظر خود را در اين قسمت بيان مي كنند
و مشتريان ديگر مي توانند آن نظرات را مشاهده كنند تا با محصول آشنايي بيشتري به دست آورند. كسب و كار شما با اين گزينه در طراحي سايت فروشگاهي رونق بسياري مي گيرد، چرا كه مشتريان با
يكديگر در ارتباط قرار مي گيرند و ديدگاه هاي خود را در مورد محصول بيان مي كنند.

جستجوي محصول

بيشتر شما زماني كه وارد سايت فروشگاهي مي شويد، به دنبال محصول مورد نظر خود هستيد تا آن را پيدا كنيد و اطلاعات خود را در مورد آن محصول بيشتر كنيد. به همين دليل در طراحي سايت فروشگاهي
بايد به اين نكته توجه بسياري داشته باشيد. هرچه كه باكس جستجوي سايت شما قدرتمندتر باشد، مشتريان به راحتي مي توانند محصول مورد نظر خود را پيدا كنند و آن محصول را خريداري نمايد. برخي از
سايت هايي كه به صورت پيشرفته طراحي نشده اند.

طراحي سايت

باكس جستجو آنها هم پيشرفته نمي باشد و به همين دليل مشتري نمي تواند محصول مورد نظر خود را پيدا كند. براي اينكه مشتريان محصولات شما را خريداري كنند بهتر است به اين نكته توجه بسياري
داشته باشيد تا بتوانيد محصولات سايت خود را به فروش برسانيد.

طراحي سايت در اروميه

فروشگاه اينترنتي در حقيقت يك ابزار براي صاحبان كسب و كار است كه امكان خريد غير حضوري مشتريان بلقوه را فراهم مي آورد. اين ابزار بصورت وب سايت و اپليكيشن موبايل با امكانات و چيدمان فروشگاهي
كه بصورت كامل و بدون ابهام محصولات و خدمات را به كاربران به نمايش مي گذارد و مشتريان ميتوانند در هر زمان از شبانه روز اقدام به خريد كنند. براي شكل گيري به پايگاه فروش موفق در اينترنت به مجموعه
اي از كارها و وظايفي نياز است كه بايد به ترتيب و كامل انجام شود.

طراحي سايت فروشگاهي

در طراحي فروشگاه اينترنتي موفق معمولا 2 دسته از افراد با هم تلفيق ميشوند، برنامه نويسان و افرادي كه تجربه كافي در زمينه مراحل راه اندازي فروشگاه اينترنتي دارند. با توجه به فراهم شدن بستر
استفاده از پرداخت اينترنتي و از سوي ديگر مشكلاتي مانند ترافيك، ازدحام جمعيت و نداشتن وقت كافي براي خريد حضوري، اين روزها تمايل افراد براي خريد كالا به صورت اينترنتي رو به افزايش است.

اموزش طراحي وب سايت

هر كسي دوست دارد بدون خروج از منزل يا محل كار، سريعا وارد سايت يك فروشگاه اينترنتي شده و محصول خود را خريداري كند. بنابراين توجه به مسئله ساخت سايت فروشگاهي براي كسب و كارهاي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي سنتي، افزايش يافته است.

امكانات طراحي وب سايت

استفاده از خدمات طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي اين امكان را به شما خواهد داد كه بتوانيد بازار هدف خود را كه شامل مشتريان يك محله و شهر خاصي هستند را توسعه داده و در سطح كلان كشوري
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي آنها را جذب كنيد. اين كار باعث ديده شدن بيشتر خدمات و محصولات شما شده و خواهيد توانست به راحتي بازار بزرگي از مشتريان را به خود جذب كنيد.

آموزش طراحي اپليكيشن

امروزه همين كه سر بر رختخواب بگذاريد و صبح كه براي فعاليت روزانه از خواب بيدار مي شويد، خواهيد ديد كه يك فروشگاه جديد در اينترنت راه‌اندازي شده كه سعي دارد مشتريان بيشتري را به خود جذب
كند. سرعت رشد سايت‌هاي فروشگاهي و رقابت در آنها به قدري شديد است كه با هر لحظه دست روي دست گذاشتن مشتريان زيادي را از دست خواهيد داد. پس از همين ابتدا لازم است كه شروع به
يادگيري آموزش طراحي سايت فروشگاهي كرده و يا اينكه از سايت‌هايي مانند وبزي كه امكان فروش اينترنتي محصولات را براي شما فراهم خواهند كرد، كمك بگيريد.

​​​​​​​در ساخت سايت فروشگاهي به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

راه‌اندازي يك كسب و كار آنلاين در هر زمينه نيازمند تحقيق و بررسي دقيقي است كه بتوانيد در اين زمينه موفق شويد. بعد از راه‌اندازي سايت شما بايد بتوانيد به كمك علم سئو و بازاريابي اينترنتي، روي
فروش بيشتر محصولات و ديده شدن بيشتر محصولات فروشگاه اينترنتي خود توسط مشتريان تمركز كنيد. در اينجا به معرفي برخي امكانات رايج كه مي‌تواند تاثير ويژه‌اي روي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي داشته باشد مي‌پردازيم.

نمايش پيشنهادات ويژه در صفحات مختلف فروشگاه

درست مشابه يك فروشگاه سنتي، صفحه اصلي و بخش‌هاي بالايي و انتهايي صفحه يك فروشگاه اينترنتي ويترين آن فروشگاه را تشكيل مي‌دهند. شما بايد بتوانيد ويترين فروشگاه اينترنتي خود را به
گونه‌اي بسازيد كه مشتريان را به خريدار واقعي تبديل كنيد. اين ويترين را مي‌توانيد به كمك نمايش پيشنهادات ويژه، تخفيفات دوره‌اي، جشنواره‌هاي فروش، برگزاري مسابقه و… با ظاهري مناسب و
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي كاربر پسند ايجاد كنيد.

ايجاد امكانات مناسب

اين امكانات باعث خواهد شد كه مشتريان در هنگام خريد و استفاده از فروشگاه اينترنتي راحت باشند و راحت بودن آنها يك اصل مهم براي افزايش فروش بيشتر و محبوبيت فروشگاه اينترنتي شما خواهد
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بود كه موارد زير از جمله پر كاربردترين آنها هستند.

  • قابليت جستجو و فيلتر گذاري روي محصولات براي يافتن سريع محصول
  • فراهم كردن روش هاي پرداخت متنوع
  • نقد و بررسي محصولات توسط مشتريان
  • انتخاب روش‌هاي ارسال محصول
  • خريد كاملا اتوماتيك بدون نياز به منتظر گذاشتن مشتري براي تاييد فرآيند خريد
  • امكان مشاهده جزئيات محصول به صورت جامع و كامل

پروموشن ها در صفحه اول

صفحه اول يك سايت فروشگاهي ويترين اصلي آن است. پيشنهادات ويژه، تخفيف ها، جشنواره هاي فروش و… بايد در چهارچوب جذاب و استاندارد به بازديدكنندگان معرفي شوند. بدين ترتيب كاربران با
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي منوي جذابي از محصولات مواجه ميشوند و آنان كه پيشنهادات را مناسب خود ميدانند، خريد لذت بخشي را تجربه ميكنند.

محصولات مرتبط و پيشنهادي

محصولاتي كه با عنوان كالاهاي مشابه در صفحه يك محصول به كاربر پيشنهاد ميشوند، شانس خوبي براي خريده شدن دارند. چرا كه هم زحمت جستجوي بيشتر را از دوش كاربر بر ميدارد، و هم خريدار
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي نياز به تهيه آن را در خود احساس ميكند. لذا وجود قسمت كالاهاي پيشنهادي يكي از بخش هاي ضروري در سايت فروشگاهي است.

جزئيات محصولات

قسمت جزئيات محصول در واقع خواندني ترين بخش سايت فروشگاهي است. اينكه مشخصات كالا به چه صورت مطرح شود نقش مهمي در جايگاه سايت فروشگاهي در موتورهاي جستجو مانند گوگل

طراحي سايت فروشگاه اينترنتيطراحي سايت فروشگاه اينترنتي

دارد. شما ميتوانيد در اين قسمت علاوه بر اطلاعات فني محصول، مطالبي مانند دستورالعمل استفاده از آن، طرز ساخت كالا، نحوه تعمير در صورت خرابي و… را منتشر كنيد تا بدين ترتيب بازاريابي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي محتوايي موثري براي سايت فروشگاهي خود انجام داده باشيد.

نظرات كاربران

يكي از مواردي كه افزايش اعتبار يك سايت فروشگاهي را در پي دارد، بها دادن به قسمت نظرات كاربران درباره محصول است. گفتگو بين كاربران باعث ميشود كه صفحه مربوطه همواره بروز نگاه داشته
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي شود و جايگاه خود را در گوگل حفظ كند. فعال بودن بخش ديدگاه ها تاثير به سزايي در بازديد كاربران از سايت فروشگاهي شما دارد.

سبد خريد دايناميك

سبد خريد يكي از پركاربردترين قسمت هاي سايت فروشگاهي مي باشد. كاربر بايد بتواند به راحتي اقلام سبد خود را حذف يا اضافه كرده و مشخصات آن ها را ويرايش كند. همچنين مشاهده هزينه نهايي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي فاكتور، تخفيف اعمال شده و… از مواردي است كه بايد در سبد خريد سايت فروشگاهي خوب در نظر گرفته شود.

طراحي و ساخت نماي داخلي فروشگاه

حالا كه هاست و دامنه رو انتخاب كرديم، بايد به سراغ ساخت سايت رفته و با طي مراحل ساخت سايت فروشگاهي، سايتمون رو راه‌اندازي كنيم. اما از اونجايي كه انتخاب سيستم سايت ساز مناسب
براي فروشگاه يك طرف ديگه قضيه رو در بر ميگيره، ابتدا بايد بهترين سيستم فروشگاه ساز مناسب خودمونو انتخاب كنيم. در مورد فروشگاه اينترنتي و سايت‌هاي فروشگاهي، اين مرحله به عنوان انتخاب
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي داشته باشند، معمولا از طراحان دكوراسيون براي فضاي داخلي فروشگاه استفاده مي‌كنند.

طراحي فروشگاه اينترنتي بصورت ماژولار

طراحي سايت فروشگاهي بگونه‌اي انجام شده كه علاوه بر امكانات پيشفرض، در صورت نياز مالك وبسايت مي‌توان امكانات جديدي را به آن افزود. اين قابليت با افزودن و نصب يك ماژول به هسته اصلي برنامه‌نويسي ممكن مي‌گردد. لذا درصورتي كه در آينده، شما نيازمند امكان خاصي به طراحي سايت فروشگاهي داشته باشيد، بدون آنكه نيازمند طراحي فروشگاه اينترنتي جديدي باشيد، در مدت زماني
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بسيار كم مي‌توانيد قابليت‌ها و تكنولوژي‌هاي جديد را به وبسايت آنلاين خود بيافزائيد.

لزوم طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

امروزه يكي از روش هاي نوين فروش محصولات استفاده از بازار اينترنت و راه اندازي فروشگاه هاي اينترنتي است. بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي انبار فيزيكي ندارند و حتي كالاهاي غير فيزيكي مثل
كارت شارژ و ... را به فروش مي رسانند. به تازگي اين گونه سايت ها در ايران مورد توجه زيادي قرارگرفته اند و اكثر مشتريان به خصوص قشر جوان جامعه ترجيح مي دهند كه به صورت الكترونيك كالاي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي خود را خريداري نمايند.

افزايش سئو سايت

با توجه به آخرين گزارش اقتصادي شبكه الكترونيكي پرداخت كارت ( شاپرك ) در سال 1395، بيشترين رشد تراكنش مربوط به ابزارهاي پذيرش اينترنتي با 39.09 درصد افزايش است. اين رقم تا مهر ماه
سال 1395 ، 86/513 هزار ميليارد ريال بود. اين آمار نشان از افزايش ميزان استفاده از پرداخت الكترونيك در كشور به جاي پول فيزيكي دارد و بيان كننده اين مطلب است كه متقاضيان خريد از طريق سايت
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي هاي فروشگاهي روز به روز در حال افزايش است. همين موضوع باعث شده است تا صاحبان كسب و كار و حتي افراد واسطه گر به فكر طراحي سايت فروشگاهي باشند.

مزاياي خريد اينترنتي از سايت هاي فروشگاهي :

  • از مهمترين مزاياي خريد از فروشگاه اينترنتي در دسترس بودن محصولات موردنظر با تنوع گسترده مي باشد .
  • به دست آوردن تمامي ويژگي ها و مشخصات محصول اعم از اطلاعات كلي و جزئي.
  • كاهش رفت و آمد و هزينه هاي مرتبط با آن.
  • قدرت انتخاب و تصميم گيري بر اساس تمامي ويژگي هاي مطرح شده هر محصول.

مزاياي فروش اينترنتي :

مزيت هاي راه اندازي فروشگاه اينترنتي براي فروشندگان شامل موارد زير است:

  • تهيه و تنظيم بانك اطلاعاتي كامل و مفيد از محصولات
  • به دست آوردن نظرات خريداران محصول و به طبع آن گسترش اطلاعات درباره سلايق طرفداران محصول
  • برقراري ارتباط با مشتريان و در پي آن اطلاع رساني و تبليغات بيشتر به آنها
  • ارائه خدمات بهتر و مفيدتر

چگونه يك فروشگاه اينترنتي موفق داشته باشيد؟

شايد خود شما يك بار در زمينه طراحي سايت فروشگاهي تجربه ناموفقي داشته ايد و يا حتي اكنون كه در ابتداي راه هستيد از ناموفق شدن كار و اتلاف وقت و هزينه نگران هستيد. مسلما شما نيز بايد
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي به اين نتيجه رسيده باشيد كه تنها طراحي سايت فروشگاهي براي رسيدن به اين هدف بزرگ كافي نخواهد بود و براي رسيدن به اين موفقيت بايد المان هاي زيادي در
كنار يكديگر چيده شود.

ديجيتال ماركتينگ

گام آخر و مهم تر از يك طراحي سايت، استراتژي براي معرفي مزاياي فروشگاه اينترنتي طراحي شده و شناساندن آن به كاربران مي باشد. اين راه از طريق بازاريابي اينترنتي (ديجيتال ماركتينگ) قابل انجام
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي خواهد بود. براي بازاريابي اينترنتي حتما برنامه ريزي داشته باشيد و از تجربه و دانش نيروهاي متخصص در اين زمينه بهره مند شويد.

چرا به طراحي سايت فروشگاهي نياز داريد؟

تمام ابعاد و فرآيند بازار را كه بتوان با اينترنت و تكنولوژي web انجام داد، تجارت الكترونيكي مي گويند بطور كلي واژه تجارت الكترونيك اشاره به معاملات الكترونيكي مي نمايد كه از طريق شبكه هاي ارتباطي
انجام مي پذيرد. ابتدا، خريدار يا مصرف كننده به جستجوي يك مغازه مجازي از طريق اينترنت مي پردازد و كالاي را از طريق web يا پست الكترونيكي سفارش مي دهد. نهايتاً كالا را تحويل مي گيرد.
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي تجارت الكترونيكي يعني انجام مبادلات تجاري در قالب الكترونيكي.

سئو سازي سايت

تجارت الكترونيك، انجام كليه فعاليت هاي تجاري با استفاده از شبكه هاي ارتباطي كامپيوتري، بويژه اينترنت است. بوسيله تجارت الكترونيك، تبادل اطلاعات خريد و فروش و اطلاعات لازم براي حمل و نقل
كالاها با زحمت كمتر و تبادلات بانك با شتاب بيشتر انجام خواهد شد. شركت ها براي ارتباط با يكديگر، محدوديت هاي فعلي را نخواهند داشت و ارتباط آنها با يكديگر ساده تر و سريع تر صورت مي گيرد.
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي ارتباط فروشندگان با مشتريان مي تواند به صورت يك به يك با هر مشتري باشد البته با هزينه بسيار كمتر از تجارت سنتي.

طراحي سايت فروشگاهي ريسپانسيو

امروزه با توجه به همه‌گير شدن استفاده از گوشي‌ هاي هوشمند، اكثر افراد براي مشاهده كالاها و خدمات موردنياز خود و جستجو در اينترنت، از گوشي تلفن همراه يا تبلت استفاده مي‌كنند. لذا انطباق
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي سايت يك فروشگاه اينترنتي با كليه پلتفرم‌ ها (گوشي، تبلت و دسكتاپ) از اصلي‌ ترين ويژگي‌ هاي يك سايت فروشگاه اينترنتي پيشرفته محسوب مي‌شود.

كسب و كار فروشگاه اينترنتي با sellfree.ir

كار با وب سايت sellfree بسيار ساده است. اما اجازه بدهيد پيش از آموزش آن روش كار با اين سايت فرآيند كسب و كار را در آن توضيح دهم. مراحل به طور خلاصه از اين قرار است، شما به عنوان صاحب
كسب و كار در اين وب سايت يك حساب كاربري باز مي نماييد، به شما يك صفحه فروشگاهي با آدرس اينترنتي خاص اختصاص داده مي شود. شما اقدام به درج اطلاعات كسب و كار خود و محصولات و
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي خدمات مي نماييد. مشتريان كالا و خدمات را از صفحه شما خريداري كرده مبلغ آن را از درگاه اينترنتي سايت sellfree به اين سايت پرداخت مي نمايند.

سئو سايت تضميني

طبق قوانين خريد و فروش آنلاين مشتري يك هفته مهلت دارد كه كالايي كه آنلاين خريداري شده را عودت دهد، بنابراين پس از يك هفته در صورت عدم عودت و شكايت مشتري مبلغ به حساب فروشنده
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي واريز مي گردد. سايت sellfree نيز براي فراهم كردن اين پلتفرم تنها يك درصد از هر فروش را برداشت مي نمايد.

اهميت فروشگاه اينترنتي در سال 2020

فروشگاه هاي اينترنتي پورتال هاي آنلايني هستند كه براي خريد و فروش كالا يا خدمت طراحي شده اند. امروزه بسياري از انسان ها به تنبلي رو آورده اند ديگه هر كسي حوصله بازار گردي در خيابان هاي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي شلوغ را ندارد. مردم ترجيح مي دهند با هدف خريد هاي خود را انجام دهند.

سئو چيست

بيايد با يك مثال موضوع را باز تر كنيم. فرض كنيد شما 5 سال پيش قصد خريد يك گوشي موبايل را داشتيد در اين زمان چكار مي كرديد؟ احتمال زياد به چند مغازه سر ميزديد و نظر مغازه دار را براي خريد
بهترين گوشي با بودجه خود مي پرسيديد، اين كار را در چند مغازه انجام مي داديد تا در آخر جنسي كه به نظرتان بهترين بود را خريداري كنيد. يا شايد هم با ديدن تبليغات فيزيكي (بيلبورد، آگهي هاي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بازرگاني و ...)، پيشنهادات دوستان و آشنايان تصميم به خريد مي گرفتيد.

گروه طراحي سايت

آيا در سال 2020 هم براي خريد مراحل قبل را طي مي كنيد؟ مسلما نه. اگر شما امروز بخواهيد يك گوشي بخريد ابتدا ماركي كه به نظرتان يكي از مارك هاي خوب است را براي جديدترين جنس ها چك
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي مي كنيد. چرا كه همه ي ما دوست داريم از جديدترين ابزار موجود استفاده كنيم.

امكانات اوليه فروشگاهي وب سايت ديجي كالا

يك سري از امكانات وب سايت ديجي كالا هستند كه در سايت هاي فروشگاهي مشتركند و تقريبا همه سايت هاي فروشگاه آنلاين اين امكانات را در خود دارند كه مي توانيد آن امكانات را در مقاله امكانات
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي اوليه فروشگاهي داركوب مشاهده نماييد.

امكانات پيشرفته فروشگاه ديجي كالا

اين امكانات در سايت هاي معمولي فروشگاهي موجود نمي باشند و در صورتي كه نياز به طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي داريد ادامه مطلب را مطالعه نماييد. البته ممكن است در فروشگاه مورد نظر
شما، احتياجي به امكان مورد نظر نباشد و بهتر است در طراحي سايت فروشگاهي حتما با متخصص راه اندازي سايت هاي اينترنتي مشورت نماييد. در بخش زير امكانات را براي شما به صورت بخش به
بخش براي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي حرفه اي معرفي مي نمايم:

سيستم جستجوي پيشرفته و فيلتر بر اساس دسته بندي

سيستم جستجوي پيشرفته بر اساس دسته بندي وب سايت ديجي كالا بسيار قدرتمند مي باشد و به شما اين امكان را مي دهد كه در هر دسته بندي از وب سايت كه قرار داريد بتوانيد فيلدهاي مختص
آن دسته بندي را جستجو نماييد. به عنوان مثال در صورتي كه در دسته بندي موبايل قرار داريد مي توانيد تعداد سيم كارت و ساير فيلدهاي مربوط به موبايل مورد نظر خود را در بين موبايل هاي موجود جستجو
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي مي بايست براي آن در بخش مديريت تعبيه گردد.

سيستم مقايسه محصولات

اين قابليت به كاربر اين امكان را مي دهد كه در هر دسته بندي از وب سايت بين دو يا تعداد بيشتر از محصولات مقايسه نمايد تا كاربر بتواند با ديد بهتري محصول مورد نظر خود را انتخاب نمايد. همچنين اين
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي سيستم فيلدهاي مختلف چند محصول را در مقابل هم قرار مي دهد تا احتياجي نباشد كاربر براي مقايسه بين دو محصول چند صفحه مختلف را مشاهده نمايد.

سيستم پيگيري محصول

اين قابليت به كاربر اين امكان را مي دهد تا در صورتي كه قصد داشت از روند تغييرات قيمت و به روز رساني محصول خاصي آگاه باشد در خبرنامه مربوط به محصول عضو گردد تا با تغييرات جديد در قيمت
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي و ساير مشخصات محصول ايميلي به كاربر ارسال گردد.

اضافه به علاقه مندي ها

اين قابليت به كاربر اين امكان را مي دهد تا بتواند محصولات مورد نظر خود را به علاقه مندي هاي خود اضافه نمايد تا در صورتي كه نياز بود بتواند سريعا به آنها دسترسي يابد. همچنين در صورتي كه كاربر
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي وارد وب سايت شده باشد علاقه مندي هاي كاربر در ورودهاي بعدي او نيز ذخيره مي گردد و به اين صورت مي توانيد به محصولات مورد نظر خود سريعتر دسترسي پيدا نمايد.

قيمت طراحي سايت

يكي از مواردي كه در اين زمينه به صورت حرفه اي مورد بررسي قرار گرفته است طراحي سايت فروشگاهي است. با توجه به اين كه تمايل افراد به استفاده از تكنولوژي هاي روز بسيار رو به افزايش است،
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي همه افراد فعال در زمينه تجارت براي داشتن يك سايت فروشگاهي مشتاق هستند.

چگونه طراحي سايت كنيم

در يك بازار اينترنتي ، مدير فروشگاه علاوه بر معرفي محصول و فروش آن مي تواند يك رابطه دو طرفه با مشتري و توليد كنندگان داشته باشد. اين موضوع باعث مي شود تا ديگر نگران انبار كردن اجناس نباشند.
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي مي توانند به راحتي با توليدكنندگان مختلف قرار داد كاري داشته باشند و از اين طريق اجناس را به دست مشتري برسانند.

طراحي سايت چگونه است

فروشگاه هاي اينترنتي فروشگاه هايي هستند كه با استفاده از يك نرم افزار اتوماسيون ، شما قابليت خريد بصورت آنلاين را براي مشتريان و كاربران ، ايجاد مي كنيد . در سايت فروشگاهي همه اطلاعات
مربوط به محصولات طبق يك دسته بندي كاملا مرتب قرار گرفته و شما مي توانيد به راحتي وارد قسمت هاي تعيين شده شويد مثلاً نحوه استفاده ، قيمت و غيره . همانگونه كه بيان شد در حال حاضر
با توجه به شرايط پيش آمده استفاده از بازار هاي سنتي و حضور افراد در بازار ها كم رنگ شده است ؛ اما به جاي آن بازار هاي مدرن و فروشگاه هاي اينترنتي بر روي كار آمده است .

نمونه طراحي سايت

در نتيجه افراد مي توانند به طراحي سايت فروشگاهي و فروش محصولات خود بپردازند . به طور كلي طراحي يك وب سايت فروشگاهي روشي است كه باعث گسترش و توسعه و رشد كسب و كار هاي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي مختلف مي گردد .

چالش هاي طراحي سايت فروشگاهي

فروش آنلاين يك تجربه ي ارزشمند است كه به شما روحيه ي كارآفريني خواهد داد و راهي جديد براي ايجاد شغل و رشد فردي يا گروهي است. در شروع و ادامه ي راه با چالش هايي مواجه خواهيد شد
شما بايد اصول تجارت الكترونيك را بياموزيد. يكي از نكاتي كه در شروع كار جهت طراحي سايت فروشگاهي با آن مواجه هستيد مشخص نمودن محصول يا محصولاتي است كه مي خواهيد به فروش
برسانيد، اين بخش با عنوان چالش برانگيز ترين قسمت شروع يك كسب و كار آنلاين در تمام دنيا مطرح است. دوم، نام تجاري مشخصي براي خود تعيين كنيد.

طراحي اپليكيشن

نام تجاري و يا برند در حقيقت بخش مهمي از ارتباط و تداوم ارتباط شما با مشتريان است. ايجاد اعتماد زماني صورت مي پذيرد كه شما از ابتدا در طراحي سايت فروشگاهي تان راههاي ارتباطي مشخصي
قرار دهيد. دقت نماييد كه مشتريان اگه راه ارتباطي مشخص و مناسبي با شما نيابند به سوي رقبايتان خواهند رفت و اين امر در طولاني مدت منجر به شروع شكست كسب و كار شما خواهد شد. اگر
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي مي خواهيد سايت فروشگاهي مدرن و كارا با ويژگي هاي منحصر به فرد و قدرتمندي داشته باشيد و هيچ اطلاعي از نحوه ي كار نداريد پيشنهاد مي كنم با تيم
طراحي سايت فروشگاهي تماس بگيريد.

طراحي اپليكيشن چگونه است

اين تيم با تجربه اي تقريبا به ده سال در زمينه ي طراحي سايت فروشگاهي نيازهاي صنعت هاي مختلف را درك نموده و با توجه به ارزش كاربران در تداوم كار سايت از آخرين و كارا ترين متد هاي طراحي
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي سايت بهره مي برند.

ساخت اپليكيشن پولساز

طراحي سايت فروشگاهي هر اندازه كه امكانات در نظر گرفته شده حرفه اي تر و فكر شده تر باشد، موفقيت پس از راه اندازي سايت فروشگاهي نيز بيشتر خواهد بود. امكانات در ايجاد وب سايت فروشگاهي
هيچ محدوديتي ندارد و هر آنچه كه در ذهن شما مي گذرد قابل اجرا در ايجاد وب سايت فروشگاهي است. قطعا شما هم مشاهده كرده ايد كه يك سايت فروشگاهي پس از ايجاد تغييراتي در طراحي وب
سايت فروشگاهي خود، بازديد بيشتري پيدا كرده و در نتايج موتورهاي جستجو بيشتر ديده مي شود.

سئو سايت

علاوه بر اين بر اساس آمارهاي موجود، مشخص شده است كه طراحي سايت فروشگاه آنلاين با امكانات منحصر به فرد مي تواند بر كسب و كار شما تاثير چشمگيري داشته باشد. برخي از امكانات در
طراحي وب سايت فروشگاهي ضروري بوده و برخي امكانات كاملا بستگي به انتخاب شما دارد. البته دسته اي از امكانات در طراحي فروشگاه اينترنتي وجود دارد كه كاملا وابسته به خلاقيت شما و قدرت
تيم طراحي سايت فروشگاهي است. بزرگترين شانس شما به جهت رقابت در دنياي اينترنت پس از رعايت امكانات ضروري در ايجاد وب سايت فروشگاهي، استفاده از امكانات خلاقانه است.

چرا طراحي سايت فروشگاهي اهميت بسياري دارد ؟

با مشاهده آمارهايي از فروش سالانه سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي در سراسر دنيا و مقايسه فروش هر سال آن ها مي توان به اين سوال كه چرا طراحي سايت فروشگاهي از اهميت بسيار بالايي
برخوردار است به راحتي جواب داد. ۹۶٪ آمريكايي ها براي صرفه جويي در وقت و هزينه ، آنلاين خريد مي كنند و فروشگاه هاي اينترنتي كه به سرعت به روشي ارجح براي خريد تبديل مي شوند به فروش
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي سالانه بيش از ۲ تريليون دلار رسيده اند.

قيمت طراحي وب سايت

همچنين بر اساس گزارش هايي در ايران ، متوسط مبلغ خريد اينترنتي توسط هر ايراني حدود ۱۸۷ هزار تومان در سال و تعداد كل تراكنش‌هاي حوزه فروش اينترنتي نيز به ۱ ميليارد و ۱۱۲ ميليون و ۹۶۶ هزار
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي و ۷۱۶ تراكنش در سال ۹۷ رسيده است و همه ساله بر اين ميزان افزوده مي شود و پيش بيني مي شود تا سال ۲۰۲۱ بيش از ۱۷ درصد كل خريد هر فرد در دنيا به
صورت اينترنتي صورت بگيرد.

سئو وب سايت

طبيعتاً زماني كه بخواهيم يك فروشگاه در يك نقطه از شهر ايجاد كنيم، به دنبال محلي مي‌گرديم كه بيشترين تردد را داشته باشد و افراد مختلف به آن دسترسي داشته باشند. در مورد طراحي سايت
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي فروشگاه اينترنتي نيز بايد همين روند را دنبال كنيم و گام اول را انتخاب ‌هاست و فضاي ميزباني (Host) مناسب در نظر بگيريم.

بهبود سئو سايت

انتخاب يك‌هاست مناسب از اين جهت اهميت دارد كه سرعت وب سايت، پشتيباني از حجم اطلاعات بارگذاري شده، امنيت وب سايت، پاسخگويي و پشتيباني و ساير موارد مرتبط با فروشگاه آنلاين در
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي اين زمينه تغيير مي‌كند.

رتبه سئو سايت

گزينه‌هاي مختلفي براي انتخاب ‌هاست وجود دارد كه انتخاب هر كدام از آنها به سطح انتظار شما از فروشگاه بستگي دارد. معمولاً شركت‌هايي كه در حوزه ارائه ‌هاست به مخاطبان خود فعاليت دارند، به آنها
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي توصيه مي‌كنند كه در ابتداي كار از فضاي كمتري استفاده كنند كه هزينه كمتري براي آنها داشته باشد؛

اهميت طراحي فروشگاه اينترنتي

در دنياي امروز به دليل مشغله هاي كاري كه افراد در زندگي خود دارن ، ترجيح مي دن تا جايي كه امكان داره، كار هاشون رو با استفاده از گوشي همراه و از طريق سايت ها و اپليكيشن ها انجام دهند.مهم

طراحي وب سايت فروشگاهطراحي وب سايت فروشگاه

ترين كاري هم كه اين روزها ترند شده خريد محصولات مورد نيازشونه كه از طريق فروشگاه اينترنتي انجام مي شود. با استفاده از اين ابزار افراد مي توانند به راحتي كالاهاي مورد نيازشون رو مقايسه كنند
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بدون اين كه قدم از قدم بردارند. تيم ويستا آماده است تا فروشگاه اينترنتي شما رو با مناسب ترين تعرفه فروشگاه اينترنتي و مطابق نيازتون انجام بده.

طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي مناسب چه كساني است ؟

با توجه به گستردگي طراحي فروشگاه اينترنتي در تمامي زمينه ها ، شما مي توانيد طراحي سايت حرفه اي خود را در هر زمينه اي كه فعاليت مي كند به يك فروشگاه اينترنتي تبديل كنيد. پس اصلا اهميتي
ندارد كه شما در چه زمينه اي در حال فعاليت مي باشيد. طراحي فروشگاه آنلاين اين فرصت را ايجاد مي كند كه براحتي محصولات و خدمات خود را با كيفيتي مناسب و بصورت تمام وقت به مشتريان ارائه
طراحي سايت فروشگاه اينترنتي نماييد. ما براي شما چندين نمونه از سايت هايي كه با استفاده از طراحي فروشگاهي مي توانيد محصولاتتون رو به فروش برسونين رو بهتون معرفي مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.