رقابت در گوگل

۱۶ بازديد

رقابت در گوگل

رقابت در گوگل ،مسئله مهم رقابت در گوگل و طشراحي سايت رقابت در گوگل از نظر معني واژه كلمه يعني جذب مخاطب
بيشتر و هدف گيري مخاطب، در ادوردزسرويس تبليغاتي گوگل راه كارهايي وجود دارد علاوه بر حساب و كتاب كه مربوط به ارزش كليدي كلمه است،دانش مربوط به طراحي سايت نيز لازم است.

تبليغ مكاني

رقابت در گوگلرقابت در گوگل

در تبليغ گوگل مسئله مهم و كليدي تبليغ مكاني كلمه مورد نظر، بسيار مهم است وتبليغ فقط در ايران تقريبا نامفهومه چرا
كه شما بايد براي تبليغ تمام دنيا را مورد هدف قرار بدهيد.مسئله رقابتي بودن كلمه كليدي، هدف گيري مخاطب در سرار
جهان است.

طراحي سايت

طراحي سايت شما ارزان بودن ويا گران بودن سايت شما و طراحي و ظاهر سايت شما در سرويس ادوردز نقش ايفا مي
كند. براي حل اين مسئله شما با طراح سايت خود صحبت كنيد بر عكس تصور خيلي از مردم كلمات نفوذي ورقابتي در
ميزان هزينه كارايي ندارد. بنابراين بروي چند كلمه خاص تعصب نداشته باشيد و از كلمات ديگر نيز استفاده كنيد در گوگل
خود را محدود نكنيد.

طراحي سايت تهران

امكانات رقابت در گوگل عبارتند از:
• امكان ايجاد يك تجارت در سطح جهاني در رقابت گوگل
• امكان پيشي گرفتن از رقبا در رقابت گوگل
• امكان ايجاد قدرت در رقابت گوگل
• امكان جذب مشتريان سخت پسند در رقابت گوگل

طراحي سايت اروميه

كسب بهترين رتبه در گوگل با توجه به توضيحاتي كه در بالا ارائه كرديم و اطلاعاتي كه در اختيار شما قرار داديم قطعا متوجه
اين موضوع خواهيد شد كه رقابت در گوگل داراي تخصص خاص خود مي باشد كه نونگار با سال ها سابقه در امر طراحي
سايت ، بزرگترين و قديمي ترين شركت طراحي سايت است

بهينه سازي سايت

ميتواند آنچه را كه براي يك طراحي يك سايت رقابت در گوگل نياز است به بهترين نحو براي شما ايجاد نمايد و كارشناسان بهينه سازي سايت نونگار با تخصص خاص خود وبا حداقل هزينه سايت شما را در نتايج جستجو گوگل در رتبه برتر گوگل قرار خواهند داد نكات سئو سايت براي كسب بهترين رتبه در گوگل رعايت نماييد.

عمليات آمازون

استفاده از تكنولوژي براي توسعه عمليات آمازون و اختراع ويژگي‌هاي جديد. او هفته‌اي يك بار با بزوس ملاقات مي‌كرد تا پروژه‌هاي در دست كار را با هم مرور كنند و در مورد ايده‌هاي جديد همفكري داشته باشند. اين اتفاق يك استثنا بود، چون بزوس از جلسات تك نفره با افراد خود اجتناب مي‌كرد.

بهينه سازي موتور جستجو

بزوس هميشه توجه كامل به منبر و حرف‌هاي او داشت. يكي از اولين پروژه‌هاي منبر در آمازون، بسيار مورد توجه رسانه‌ها
قرار گرفت. قبل از اينكه منبر به آمازون بپيوندد، ابزاري به نام «مرور كتاب» (Look Inside the Book) معرفي شده بود. آمازون
اين كار را انجام داده بود تا تجربه خريد فيزيكي از فروشگاه‌هاي كتاب كه مشتري امكان دارد كتاب را ورق بزند و چند صفحه
از آن را ببيند، شبيه‌سازي شود.

كاتالوگ ديجيتال

منبر اين ايده را گسترش داد و سرويسي به نام «جست‌وجو درون كتاب» (Search Inside the Book) را پيشنهاد داد كه به مشتريان امكان مي‌داد كلمات يا عبارات خاصي را از هر كتابي كه مي‌خواهند، جست‌وجو كنند.بزوس خيلي از اين ايده
خوشش آمد و دامنه آن را گسترش داد: او مي‌خواست مشتريان بتوانند هر كتابي را كه مي‌خواهند در سايت جست‌وجو
كنند و هدف قرار دادن صد هزار كتاب در كاتالوگ ديجيتال جديد را براي منبر تعريف كرد.

اهداف سئو چيست ؟

منبر در اين زمينه مي‌گويد: «دو نوع كتابفروشي را در نظر بگيريد. يكي كتابفروشي‌هاي كوچكي كه فقط مي‌توان كتاب‌ها
را از قفسه‌هاي آن برداشت و يكي كتابفروشي‌هاي بزرگي كه هر چقدر بخواهيد مي‌توانيد داخل آنها بنشينيد و هر كتابي
كه بخواهيد، مطالعه كنيد.

مشخصات فني طراحي وب سايت

فكر مي‌كنيد، كدام‌يك از آنها كتاب بيشتري مي‌فروشد؟» ناشران نگران اين بودند كه قابليت «جست‌وجو درون كتاب» راهي
براي دزدي‌ آنلاين محتواي كتاب باز كند. اما بيشتر آنها با اين موضوع موافقت كردند و نسخه‌هاي فيزيكي خود را در اختيار
آمازون قرار مي‌دادند تا اسكن شوند و در سايت قرار بگيرند. سپس تيم منبر يك نرم‌افزار تشخيص كاراكتر نوري درست كرد
كه فايل كتاب‌ها را مي‌گرفت و تصاوير اسكن شده را به متن تبديل مي‌كرد.

طراحي وب سايت چيست

رقابت در گوگلرقابت در گوگل

به اين ترتيب، الگوريتم‌هاي جست‌وجوي آمازون مي‌توانستند كتاب‌ها را موضوع‌بندي كنند. براي اينكه از مطالعه رايگان كتاب‌
ها توسط مشتريان جلوگيري شود، آمازون فقط تكه‌هاي بريده شده متن و يك يا صفحه قبل و بعد عبارت جست‌وجو شده
را در اختيار مشتري قرار مي‌داد؛ آن هم براي مشترياني كه قبلا اطلاعات كارت اعتباري خود را وارد كرده بودند.

بطور كلي اهداف سئو را مي توان بصورت زير خلاصه نمود:

وقتي در سال‌هاي دهه ۹۰ آمازون دسته‌بندي‌هاي محصول جديد را اضافه مي‌كرد، مديران شركت ناگزير به يك نتيجه‌گيري رسيدند: شركت بايد قابليت جست‌وجوي محصول خوبي ايجاد كند. در اواخر دهه ۹۰، مهندس‌هاي آمازون يك ابزار جست‌
وجوي محصول داخلي به نام «بوتگا» درست كردند كه بيشتر روي انبوه داده‌هاي مشتري و اطلاعاتي كه وب‌سايت آمازون جمع‌آوري كرده بود، سرمايه‌گذاري كرد.

سئو سايت چه اهميتي دارد؟

اين سيستم محصولاتي را كه مشتريان پس از جست‌وجوي يك عبارت مشخص، از همه بيشتر روي آنها كليك كرده
بودند شناسايي مي‌كرد و در جست‌وجوهاي بعدي آن محصولات را بالاتر قرار مي‌داد. اين كار تا مدتي نتيجه داشت.

چرا به سئو نياز داريم؟

اما هر چقدر كاتالوگ محصولات آمازون بيشتر و پيچيده‌تر شد و گوگل هم در دسته‌بندي و سازماندهي وب پيشرفت كرد،
آمازون مجبور شد با اين واقعيت ناخوشايند كنار بيايد كه يكي از رقباي اصلي آن، بهتر از مرورگر خود سايت مي‌تواند داخل
سايت آمازون جست‌وجو كند و نتايج بهتري ارائه كند.

موتورهاي جستجوگر خزنده

در آن زمان، فاكتورهاي متعدد باعث شد آمازون به‌طور مستقيم و گسترده‌تر وارد عرصه جست‌وجوي وب شود و به اين ترتيب، براي اولين بار با گوگل سرشاخ شد. آمازون دوران سختي را پشت سر مي‌گذاشت تا استعدادهاي فني را وارد شركت كند.
اين رقابت بر سر استعدادها به قدري شديد شد كه آمازون تصميم گرفت اولين دفاتر خود را خارج از سياتل باز كند.

فهرست ها

قرار بود دفاتر جديد آمازون در مناطقي باشند كه منبع غني استعدادهاي فني هستند و در اين دفاتر تيم‌هايي تشكيل شوند
كه روي پروژه‌هاي خاص و منحصر به فرد كار كنند تا انرژي و چابكي يك استارت‌آپ را داشته باشند و همزمان نياز به برقراري ارتباط با دفتر مركزي سياتل را به حداقل برسانند. در اكتبر ۲۰۰۳ اولين مركز توسعه آمازون در پالو آلتو تاسيس شد.

موتورهاي جستجوگر تركيبي

بزوس طبق عادتي كه همه چيز را با اعداد رياضي خلاصه مي‌كند، نام آن را A۹ گذاشت. منبر كه به خاطر شغل همسرش
و مدرسه رفتن فرزندانش در سياتل زندگي نمي‌كرد، بعد از يك سال رفت و آمد خسته شد و درخواست كرد رياست دفتر
جديد پالو آلتو را به او واگذار كنند.

طراحي سايت فروشگاهي

بازاريابي كارآمد تنها به معناي نشان دادن ارزش كسب‌وكارتان نيست. ارزش درواقع آن چيزي‌ست كه منجر به تمايز فعاليت‌ تجاري‌تان با رقبا و البته كمك به مشتريان بالقوه براي اينكه بتوانند با اطمينان شما را نسبت به رقبا انتخاب كنند، گفته
مي‌شود.

اموزش طراحي وب سايت

روش‌هاي زيادي براي برجسته كردن خودتان و موفقيت و رقابت در گوگل وجود دارد اما يكي از موفق‌ترين راه‌ها، اين است
كه شما به معناي واقعي كلمه در صفحات نتايج موتور جستجو، به ويژه در Google قرار بگيريد و جزء صفحات اول باشيد.
گوگل يكي از برجسته‌ترين موتورهاي جستجو مي‌باشد كه افراد براي برطرف كردن نياز خود به سراغ استفاده از آن مي‌روند.

امكانات طراحي وب سايت

مطمئنا آگاهي از چگوگي رقابت و پيشي گرفتن در آن ميتواند تاثير بسزايي در كسب‌وكار شما داشته باشد. حال در نظر
داريم در اين مقاله نكات مهمي كه ميتواند به شما كمك كند را شرح دهيم. با ما همراه باشيد.

چگونگي رقابت در گوگل را بشناسيد

همانطور كه گفته شد Google جزء برترين موتورهاي جستجو به شمار مي‌آيد و براي رقابت در گوگل نياز است كه به نكات
زيادي آشنايي داشته باشيد. با اين حال در ادامه به برخي از آن‌ها اشاره مي‌كنيم؛

برترين‌هاي گوگل باشيد

ورود به صفحه اول Google يكي از بهترين كارهايي است كه مي‌توانيد براي كسب‌وكار خود و براي نشان دادن اين مسئله
كه شما بهترين هستيد، انجام دهيد. اين مسئله نه تنها كمك مي‌كند رقبا را از ميدان خارج كنيد بلكه در پيشي گرفتن از
آنها بسيار موثر خواهد بود.

آموزش طراحي اپليكيشن

اما در ابتدا بايد نسبت به چگونگي نمايش نتايج و رقابت در گوگل آگاهي كاملي بدست آوريد. درواقع هنگامي كه يك كاربر
يك سؤال را در نوار جستجو تايپ مي‌كند، سه نوع نتيجه متفاوت نمايش داده مي‌دهد: نتايج پرداختي، ارگانيك و محلي:

افزايش سئو سايت

نتايج جستجوي پرداخت شده همان مواردي‌ست كه در نتايج بسيار بالا و پايين نشان داده مي‌شود.
نتايج جستجوي ارگانيك بين نتايج پرداخت مي‌شود.
نتايج جستجوي محلي بين نتايج پردرآمد و نتايج ارگانيك ظاهر مي شود.
بهترين شرط شما در كنار گذاشتن رقبا در Google، استفاده از هر سه كانال است.

رقابت در گوگل Google

در جستجوي ارگانيك Google از رقباي خود پيشي بگيريدهنگامي كه سايت شما در اولين صفحه نتايج مشاهده مي‌شود، پيشي گرفتن از رقبا در Google نتيجه‌بخش‌تر خواهد بود. چرا؟ بياييد به آمار نگاهي بيندازيم: تنها 10٪ از كاربران به صفحات
دوم براي برطرف كردن نياز خود مراجعه مي‌كنند.

سئو سازي سايت

علاوه‌براين، برترين نتايج ارگانيك در صفحه اول جزء سه مورد ابتدايي هستند كه 61.5درصد كليك را به خود اختصاص مي‌
دهند. اين مسئله به اين معناست كه اگر شما در رتبه چهارم نتايج جستجو ارگانيك قرار گيريد و رقباي شما جزء سه نتايج
برتر باشند چيزي حدود 25درصد بيشتر از شما كليك دريافت مي‌كنند و اين مسئله مطمئنا بر بازديد و البته كسب‌درآمد
آن‌ها تاثيرگذار خواهد بود.

مزاياي سئو چيست؟

از همين‌رو براي رقابت در گوگل بايد همواره موتور جستجوگر خود را بهينه‌سازي كنيد. اين مسئله تنها در زمان طراحي وب‌
سايت شما ميسر نمي‌شود و امري دائمي‌ست. در واقع شما بايد به روش زير همواره سايت‌تان را بهينه كنيد؛به طور مداوم محتواي جديد و با كيفيت را با هدف بهينه‌سازي براي جستجو ارائه دهيد.

  • صفحات صفحه اصلي و محصول را در صورت لزوم به روز كنيد.
  • همواره در راستاي دريافت بك لينك باكيفيت بر روي سايت خود كار كنيد.
  • به رتبه‌بندي اهميت دهيد

سئو سايت تضميني

هر چند كه توجه به صفحه اول سايت جزء مهم‌ترين مسائلي‌ست كه بايد به آن بپردازيد اما اهميت دادن به برخي از صفحات خاص كمك مي‌كند در رقابت در گوگل از رقبا پيشي بگيريد. زماني كه كليك بيشتري به سمت سايت شما سرازير مي‌شود درواقع به پيشرفت سئوي سايت شما كمك كرده است و كاربران بيشتري با برند شما و خدمات و محصولات‌تان آشنايي پيدا مي‌كنند.

اصول سئو چيست و چرا مهم است؟

تداوم اين روند باعث مي‌شود تا شما با تمركز بر روي اصطلاحات و مواردي كه باعث ايجاد مشتريان جديد، نه فقط بازديد
كننده مي‌شود درآمد قابل توجهي را بدست آوريد. اما براي رتبه‌بندي سايت به چه مواردي نياز است؟

  • از كلمات كليدي محلي استفاده كنيد.
  • تحقيقات كلمات كليدي را براي مخاطبان هدف خود انجام دهيد.
  • به‌طور مداوم به تجزيه و تحليل وب‌سايت خود بپردازيد تا ببينيد كدام شرايط بازديدكنندگان بيشتري را به سايت شما
    هدايت مي‌كند.

گوگل همه چيز نيست

براي پيشي گرفتن و رقابت در گوگل بايد ترافيك قابل توجهي را به سمت سايت خود سرازير كنيد اما دقت داشته باشيد
كه اين امر به مشتريان بيشتر نيازي ندارد. درواقع اگر ميخواهيد از نقاط ضعف سايت خود سود ببريد بايد سايت خود را بهينه‌سازي كنيد ولي اگر مي‌خواهيد از آن‌ها پيشي بگيريد بايد علاوه بر بهينه‌سازي، روش‌هاي زير را به اجرا درآوريد؛

  • صفحات ورود مخصوص محصول يا خدمات
  • صفحه‌اي براي برقراري تماس همراه با عباراتي مناسب
  • كاربري ساده و شهودي

گروه طراحي سايت

گوگل تحت بازرسي‌هاي جدي سازمان‌هاي قانون‌گذار ايالات متحده قرار دارد و درصورت صحت گزارش جديد، چالش‌هاي
حقوقي بسياري خواهد داشت.گزارشي جديد ادعا مي‌كند كه گوگل از سال‌ها پيش، داده‌هاي استفاده از اپليكيشن‌ها را از گوشي‌هاي اندرويدي جمع‌آوري مي‌كند.

اهميت سئو در چيست؟

رقابت در گوگلرقابت در گوگل

طبق ادعاي گزارش، جمع‌آوري داده با هدف بهبود توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي اختصاصي رقيب در داخل گوگل انجام مي‌شود. رسانه‌ي The Information در گزارش خود ادعا مي‌كند كه جمع‌آوري داده طي پروژه‌اي به‌نام Android Lockbox انجام
مي‌شود و «داده‌هاي حساس كاربران اندرويدي را جمع‌آوري مي‌كند». اين برنامه حداقل از سال ۲۰۱۳ فعال بوده است.

بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جست‌وجو

در بخشي از گزارش جديد پيرامون عملكرد جمع‌آوري داده‌ي كاربران اندرويد در گوگل، به استفاده‌ي تيم‌هاي داخلي از
داده‌ها اشاره مي‌شود. تيم داخلي گوگل كه وظيفه‌ي ردگيري كاربري جهاني اپليكيشن‌هاي اصلي شركت را برعهده دارد،
با استفاده از داده‌هاي لاك‌باكس، اپليكيشن‌هاي گوگل را با رقباي مشابه مقايسه مي‌كند.

قيمت طراحي سايت

نتيجه‌ي مقايسه‌هاي انجام‌شده، براي نشان دادن سطح رقابت اپليكيشن‌هاي گوگل با رقبا به مديران نشان داده مي‌شود.
در بخشي از پروژه، داده‌هاي كاربري در هند جمع‌آوري و استفاده شدند تا گوگل، اپليكيشني رقيب براي تيك‌تاك در بازار
مذكور توسعه دهد. رقابت در گوگل

روي كدام موتور جست‌وجو متمركز شويم

گوگل به‌نوعي از سلطه‌ي خود بر بازار سيستم‌عامل موبايل سوءاستفاده مي‌كند داده‌هاي كاربران اندرويد ازطريق مجموعه‌ي Google Mobile Services جمع‌آوري مي‌شود. اين مجموعه شامل اپليكيشن‌هاي و APIهايي همچون گوگل، كروم، جي‌ميل، گوگل درايو و گوگل مپس مي‌شود كه اغلب به‌صورت پيش‌فرض در گوشي‌هاي اندرويدي وجود دارند. رقابت در گوگل

سئوي داخلي

گوگل در واكنش به گزارش مي‌گويد كه به داده‌هاي كاربري در اپليكيشن‌هاي توسعه‌دهنده‌هاي متفرقه دسترسي دارد.
البته آن‌ها مي‌گويند كه داده‌ها تنها ازطريق يك API دردسترس هستند كه از سال ۲۰۱۴ دراختيار توسعه‌دهنده‌هاي
متفرقه هم بوده است. API مذكور، دسترسي به اطلاعات گوشي‌هاي هوشمندي را براي توسعه‌دهنده ممكن مي‌كند
كه اپليكيشن خودش روي آن‌ها نصب باشد. رقابت در گوگل

چگونه طراحي سايت كنيم

دراين‌ميان، گوگل به‌خاطر ارائه‌ي اپليكيشن به مجموعه‌ي عظيمي از كاربران اندرويد، داده‌هاي بسيار بيشتر و كامل‌تري را دراختيار دارد.سخنگوي اپل به رسانه‌ي منتشركننده‌ي گزارش اخير گفت: «رابط برنامه‌نويسي هيچ اطلاعاتي پيرامون
فعاليت در داخل اپليكيشن جمع‌آوري نمي‌كند و جمع‌آوري داده توسط ما، به اطلاع كاربر مي‌رسد. رقابت در گوگل

توليد محتواي مناسب

آن‌ها همچنين روي اين فرايند امكان كنترل دارند». در پاسخ گوگل، هيچ اشاره‌اي به نحوه‌ي استفاده‌ي شركت از داده‌هاي جمع‌آوري شده و احتمال بهره‌برداري از آن‌ها با هدف توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي رقيب نشده است. رقابت در گوگل

گوگل / Google

اگر ادعاهاي گزارش جديد صحيح باشند، مقام‌هاي مسئول قانون ضد انحصار، قطعا پرسش‌هاي زيادي پيرامون اين رويكرد
از گوگل خواهند داشت. قانون ضد انحصار، تنها محدود به مونوپولي شدن يك شركت (سلطه‌ي كامل بر بازار) نيست.
درواقع اين قانون بيش از همه به‌دنبال رويكردهايي مي‌گردد كه در آن، شركت بزرگ يك بازار، از موقعيت خود براي
فعاليت‌هاي ضد رقابتي سوءاستفاده كند. رقابت در گوگل

سئوي خارجي

اگر شركتي همچون گوگل، به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين غول‌هاي دنياي فناوري، از قدرت خود به‌نوعي سوءاستفاده كند، قانون‌گذاران قطعا با رويكرد آن‌ها مقابله مي‌كنند. به‌هرحال گزارش جديد ادعا مي‌كند كه اهالي مانتين ويو، با سوءاستفاده
از موقعيت خود، رقابت را براي استارتاپ‌هاي كوچك دشوار مي‌كنند؛ استارتاپ‌هايي كه شايد روزي بزرگ‌تر شده و به رقيب
جدي گوگل تبديل شوند. رقابت در گوگل

آناليز رقبا

چهار شركت بزرگ فناوري ايالات متحده، آلفابت (هلدينگ مالك گوگل)، آمازون، اپل و فيسبوك اكنون تحت نظارت و
موشكافي دقيق مقام‌هاي ايالتي، فدرال و بين‌المللي قرار دارند. تمامي بررسي‌ها نيز براي پيدا كردن هرگونه عملكرد انحصارگرايانه انجام مي‌شود. قانون‌گذاران به‌دنبال شواهدي هستند كه نشان دهد شركت‌هاي مذكور، با رويكردهاي
غيرقانوني و غيرمنصفانه به قدرت كنوني رسيده‌اند. رقابت در گوگل

نمونه طراحي سايت

واكاوي و بررسي جدي فعاليت‌هاي گوگل در كاليفرنيا با هدف مبارزه با انحصارطلبي ،زمان مهار امپراطوران داده و گرفتن
قدرت از آن‌ها فرا رسيده است قبلا فيسبوك هم به عملكردي مشابه گوگل متهم شده بود. برخي ادعا مي‌كردند كه غول شبكه‌هاي اجتماعي با سوءاستفاده از داده‌هاي دردسترس، رقابت را براي شركت‌هاي ديگر دشوار و حتي غيرممكن
مي‌كند. رقابت در گوگل

طراحي اپليكيشن

فيسبوك ظاهرا با سوءاستفاده از يك ابزار تغيير IP تحت مالكيتش به‌نام Onavo، ترافيك كاربران را از سمت سرورهاي خود منتقل مي‌كرده است تا از آن‌ها گزارش و تحليل استخراج كند. داده‌هاي استخراج‌شده به فيسبوك امكان مي‌دهد تا افزايش محبوبيت اپليكيشن‌هاي رقيب را شناسايي كند. آن‌ها سپس يا استارتاپ جديد را مي‌خريدند يا سرويسي براي رقابت با آن معرفي مي‌كردند. رقابت در گوگل

هاستينگ و فضاي ميزباني شما بايد قدرتمند باشد.

يكي از رقباي فيسبوك كه هدف رويكرد غيرمنصفانه قرار گرفت، اسنپ‌چت نام دارد. سال گذشته گزارشي منتشر شد كه
نشان مي‌داد اسنپ‌چت از مدت‌ها پيش درحال جمع‌آوري اطلاعات و شواهد مبني بر رويكردهاي غيرمنصفانه‌ي فيسبوك
بوده است. رقابت در گوگل

محتوايي كه مي نويسيد بايد تخصصي باشد.

اسنپ‌چت در اين پرونده كه Project Voldemort نام داشت، تمامي اطلاعات پيرامون تلاش فيسبوك براي خريدن
سرويس اسنپ‌چت و بعدا (پس از عدم موفقيت در خريد) تلاش براي كپي كردن قابليت‌هاي كليدي را فاش مي‌كند.
همان‌طور كه گفته شد، بررسي‌هاي موشكافانه‌ي مقام‌هاي قانون‌گذار در ايالات متحده، اپل را هم هدف قرار مي‌دهد.

طراحي اپليكيشن چگونه استز

آن‌ها به‌دنبال شواهدي هستند كه نشان دهد اپل هم از داده‌هاي iOS براي كمك به تيم‌هاي داخلي توسعه‌ي نرم‌افزار
خود استفاده مي‌كند. اتحاديه‌ي اروپا هم پرونده‌ي بازرسي قطوري عليه اپل دارد تا سوءاستفاده‌ي آن‌ها از اپليكيشن‌هاي اختصاصي را بررسي كند. اين پرونده پس از شكايت اسپاتيفاي از سال گذشته به جريان افتاد. رقابت در گوگل

ساخت اپليكيشن پولساز

با وجود اين انتقال، او جلسات هفتگي خود را با بزوس از طريق ويدئو كنفرانس يا سفرهاي مداوم به دفتر مركزي حفظ
مي‌كرد. آنها همچنان فكرهاي بزرگي داشتند. دفتر A۹ نه تنها تلاش كرد جست‌وجوي محصول را دوباره در سايت آمازون
از سر بگيرد، بلكه در حمله‌اي مستقيم به گوگل، يك مرورگر عمومي هم راه انداخت. منبر درآوريل ۲۰۰۴، وقتي آمازون از
يك مرورگر وب در A۹.com پرده‌برداري كرد، گفت: «جست‌وجوي اينترنتي يك مشكل حل شده نيست. رقابت در گوگل

قيمت طراحي وب سايت

كارهاي زياد ديگري بايد در اين زمينه انجام شود. اين تازه شروع كار است.» A۹ مجمعي براي بزوس و منبر بود تا ديگر
ايده‌هاي بلندپروازانه خود را در آن دنبال كنند. بيشتر اين ايده‌ها ربطي به كسب‌وكار هسته‌اي آمازون نداشتند. اما در
اواخر سال ۲۰۰۵ كه گوگل هم محبوبيت و هم سرمايه بازار را تسخير كرده بود، مرورگر عمومي A۹ يك تجربه شكست‌
خورده به نظر مي‌رسيد. رقابت در گوگل

جستجوي كليدواژه يا مطلبي مرتبط

چيزي كه مشخص بود اين بود كه جست‌وجوي وب كاري ساده و ارزان نبود كه بتوان به اين راحتي با رقيب مقابله كرد.
منبر حدود ۱۰ مهندس داشت كه روي آن كار مي‌كردند، در حالي كه چند صد مهندس در گوگل مشغول بودند.

سئو سايت و بهينه سازي سايت

اين اتفاق و يكسري تعارض‌ها در ميان تيم ارشد، ميانه بزوس و منبر را به هم زد و بزوس را براي اينكه به دنيا اثبات كند
آمازون فراتر از يك خرده‌فروش خسته‌كننده يا يك شركت تكنولوژي است كه دلسردكننده‌ترين مدل كسب‌وكار عصر جديد
را انتخاب كرده، آن را سر جاي اول برگرداند. رقابت در گوگل

سئو وب سايت

پلت فرم‌هاي مبتي بر تكنولوژي سيستم‌هاي ابري مانند Amazon Web Services و Microsoft Azure، نسبت به روش‌هاي سنتي ذخيره سازي مزاياي بسيار بيشتري ارائه مي‌دهند، مانند قابليت‌هاي امنيتي بيشتر، انعطاف بيشتر، دسترسي
بالاتر و هزينه پايين‌تر. رقابت در گوگل

بهبود سئو سايت

به علاوه، پلت فرم‌هاي ابري به شركت‌ها اين اجازه را مي‌دهد تا به قدرت عظيم پردازشي بالايي دسترسي پيدا كنند.
شركت آلفابت گوگل يكي از بزرگ‌ترين ارائه دهنده‌هاي سرويس‌هاي ابر محور براي كسب و كارهاي مختلف در سرتاسر
دنياست و به صورت مداوم در حال ارائه سرويسس‌هاي جديد و متنوع به كاربران اختصاصي خود است. رقابت در گوگل

خدمات بهينه سازي سايت يعني :

Team Google در كنفرانس ساليانه برنامه نويسان I/O 2017 كه در Mountain View ايالت كاليفرنيا، آخرين اختراع خود را
در اين زمينه معرفي كرد و ادعا كرد كه اين اختراع، مرحله جديدي در حوزه سرويس‌هاي ابري ايجاد خواهد كرد.

رتبه سئو سايت

يونيت‌هاي تانسور جديد((TPU و قدرتمند پردازش اطلاعات گوگل، به صورت اختصاصي براي توسعه تكنولوژي يادگيري
ماشيني ساخته شدنه‌اند و به زودي توسط Google Cloud در دسترس ارگان‌ها و اشخاص در سرتاسر دنيا قرار خواهد
گرفت. رقابت در گوگل

گوگل و ساير موتورهاي جستجو

اما قدرت اين يونيت‌هاي تانسور چقدر است؟هر TPU قدرتي معادل 180 ترافلاپ دارد و هر TPU pod شامل 64 TPU است
كه روي هم قدرت پردازشي معادل 11.5 پتافلاپ دارند. با چنين عملكردي، TPU هاي پردازشي گوگل حتي از بهترين
تراشه‌هاي موجود در بازار تكنولوژي ماشيني نيز پرسرعت‌تر و قدرتمندتر هستند.

  • تبلت جديد گوگل براي رقابت با سرفيس بوك مايكروسافت در راه است
  • فيسبوك، به دنبال ساخت محصولي براي رقابت با clubhouse
  • همكاري شركت هاي چيني براي رقابت با پلي استور گوگل
  • مسابقه‌ جام برترين‌هاي ديجي‌كالا مگ؛ ۹ گوشي هوشمند… رقابت در گوگل

بهينه سازي سئو seo

لازم به ذكر است كه گوگل تنها شركتي نيست كه در زمينه استفاده و توسعه تكنولوژي‌هاي مرتبط باهوش مصنوعي
وتلفيق آن با سيستم‌هاي ابري فعاليت دارد. درحال حاضر، مايكروسافت بيش از 20 سرويس مختلف هوش مصنوعي
مانند سيستم‌هاي تشخيص دهنده چهره و ادراك كننده زبان دارد كه براي كاربران Microsoft Azure قابل دسترسي
هستند. رقابت در گوگل

صفحه اول گوگل را از دست ندهيد

گوگل اخيرا نيز تراشه‌هاي Project Brainwave را معرفي كرده است، پلت فرمي كه پيش بيني مي‌شود حتي از سيستم‌
هاي هوش مصنوعي گوگل نيز قدرتمندتر خواهد بود.براي طراحان حوزه تكنولوژي و برنامه نويسان در سرتاسر دنيا، هوش مصنوعي يكي از بزرگ‌ترين عناصر انقلاب بعدي در زمينه توسعه نرم افزار، طراحي و ساخت برنامه‌ها و وب محسوب مي‌شود.

اعتماد كاربران را جلب كنيد

مثلا اگر 3 دستيار هوشمند معروف كنوني را كنار بگذاريم، فروشگاه‌هاي برنامه‌ها(App Stores) در سرتاسر سيستم
عامل‌ها پُر است از برنامه‌هاي جديد مرتبط با تكنولوژي هوش مصنوعي مانند برنامه‌هاي مخصوص گرفتن عكس سلفي،
مديريت داده‌ها و ارائه اطلاعات مهم و اساسي. براي برنامه نويسان برنامه‌هايي كه از آخرين تكنولوژي‌هاي روز دنيا بهره مي‌برند، هوش مصنوعي يكي تكنولوژي‌هاي اساسي و بنيادي محسوب مي‌شود. رقابت در گوگل

سئو وب سايت

شركت‌هايي مانند گوگل، مايكروسافت و حتي آمازون نيز با تلفيق تكنولوژي يادگيري ماشيني و سيستم‌هاي ابري،
تلاش مي‌كنند تا از جريان روز دنياي تكنولوژي عقب نمانند و بهترين پلت فرم‌هاي سرويس‌هاي ابري را ارائه دهند.

سفارش سئو سايت

روزهايي كه پلت فرم‌هاي ابري صرفا براي ذخيره سازي استفاده مي‌شدند، به پايان رسيده است. اين روزها، سرويس‌هاي
ابري براي راه اندازي و مديريت كسب و كارهاي مختلف، توسعه و ساخت برنامه‌هاي مختلف و حتي در زمينه بازي‌هاي
ويديويي نيز كارايي دارد. رقابت در گوگل

افزايش تقاضا

با افزايش تقاضا براي برنامه‌هاي ابر محور، به نظر مي‌آيد كه حالا بهترين زمان براي سرمايه گذاري و توسعه تكنولوژي‌
هاي مختلف مرتبط با هوش مصنوعي از جمله يادگيري ماشيني است. در حال حاضر مايكروسافت و گوگل دو رقيب بزرگ
كنوني در زمينه هوش مصنوعي هستند و آمازون نيز تلاش مي‌كند تا به شركت شماره 1 در حوزه سرويس‌هاي ابري تبديل شود. برنده اين رقابت را “زمان” مشخص خواهد كرد. رقابت در گوگل

گوگل ادوردز

3 مرحله براي اينكه چگونه با كمك گوگل ادوردز بهترين كلمات كليدي رقبايتان را كشف كنيد رقابت در گوگل
چرا روي پيدا كردن بهترين كلمات كليدي سرمايه گذاري مي‌كنيد؟ وقتي قبلا رقيبانتان اين كار را انجام داده‌اند؟ژاكوب
بادسگارد، ستون شناس، توضيح مي دهد كه چگونه از تحقيقات رقابتي براي پيدا كردن كلمه كليدي استفاده كنيد.

تبليغات كليكي گوگل

خواه شما تازه وارد حيطه‌ي تبليغات كليكي گوگل (paid search) يا تبليغات در گوگل ادوردز شده باشيد يا اينكه از طرفداران قديمي آن باشيد، يكي از بزرگترين چالش‌ها فهم و كشف كلمات كليدي صحيح است. كلمات كليدي مناسب را انتخاب كنيد و بدين ترتيب كسب و كار شما رشد خواهد كرد. اگر كلمات كليدي را اشتباه را انتخاب كنيد، گويي تبليغات خود را در چاه توالت ريخته‌ايد. رقابت در گوگل

تبليغ كنندگان

در حال حاضر، با زمان كافي، تلاش و پول، اكثر تبليغ كنندگان مي‌توانند ليست كلمات كليدي مناسب را جمع‌آوري كنند. تنها مشكل اين است كه اين كار به زمان، تلاش و پول نياز دارد. چيزي كه اكثر كسب و كارها در آن محدوديت دارند.
بهتر نمي‌شد اگر راه ديگري وجود داشت كه اين پروسه را موثرتر مي‌كرد؟ رقابت در گوگل

افترافكتز After Effects

خبر خوب اين است كه با اينكه شناسايي كلمات كليدي درست آسان نيست، راه سريع‌تري براي پيدا كردن كلمات كليدي مناسب براي كسب و كار شما وجود دارد. همه كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه آنها را از رقباي خود سرقت كنيد.

خدمات طراحي موشن گرافيك

اگر رقيب داريد، به خصوص رقباي موفق و با ثبات، به احتمال قوي آنها براي پيدا كردن كلمات كليدي مناسب براي بازار شما مقدار زيادي خون، عرق و اشك ريخته‌اند. احتمالا مي‌دانند كه چه چيزي عملكرد خوبي دارد و چه چيزي به درد نمي‌خورد.

موشن گرافيك آنلاين

بهتر نبود اگر شما هم مي‌توانستيد آن اطلاعات را به دست آوريد؟خوشبختانه راهي وجود دارد. با روشي مناسب، شما به سرعت مي‌توانيد بهترين كلمات كليدي رقباي خود را شناسايي كنيد و در رقابت با آنها از اين كلمات استفاده كنيد. همه
چيزي كه نياز داريد، آناليز درست، يك ابزار تحليل رقابتي (iSpionage و SpyFu گزينه هاي خوبي هستند) و يك بودجه تست است. رقابت در گوگل

يك تجزيه و تحليل عالي

كليد موفقيت براي هر استراتژي تبليغات كليكي گوگل، تجزيه و تحليل عالي است. در نهايت، اگر شما راه حلي براي پيگيري
و اندازه‌گيري نرخ تبديلات نداشته‌ باشيد چگونه متوجه مي‌شويد كه كدام كلمات كليدي بيشترين تبديلات و فروش سودآور را دارند؟ رقابت در گوگل

انيميشن سه بعدي

بنابراين، قبل از اينكه به شناسايي بهترين كلمات كليدي رقباي خود بپردازيد، يك لحظه صبر كنيد تا در مورد اطلاعات تحليلي
كه براي عملكرد بهتر اين استراتژي نياز داريد، بحث كنيم.هر دو سرويس Bing و گوگل ادوردز، رديابي نرخ تبديل را بسيار
آسان كرده‌اند. ساده ترين نوع تبديل براي پيگيري، ارسال فرم و معاملات آنلاين است، اما اين احتمال وجود دارد كه شما
فقط علاقه‌مند به فرم‌هاي ارسال شده نباشيد. رقابت در گوگل

موشن گرافي دو بعدي

شما مي خواهيد مردم گپ بزنند، با شما تماس بگيرند، خريد آفلاين انجام دهند.هر يك از اين اقدامات يك تبديل است و
يك شاخص مهم از نحوه عملكرد يك كلمه كليدي مي‌باشد. بنابراين، اگر مي‌خواهيد بدانيد كه كدام كليد واژه بهترين نتايج
را توليد مي‌كند، در مورد هركدام از اين تبديلات به تمام اطلاعات نياز داريد. رقابت در گوگل

سفارش موشن گرافي تبليغاتي

انجام تمام اين تنظيمات مي تواند كمي سردرگم كننده باشد (به خصوص اگر بسياري از تبديلات شما به صورت آفلاين اتفاق مي‌افتد)، اما اگر شما نتايج تبليغات كليكي خود را رديابي نكنيد، هرگز نمي‌توانيد عملكرد خود را بهبود ببخشيد. رقابت در گوگل

توضيحات تكميلي

در نگاه اول، ممكن است اين كار به نظر واضح بيايد، اما ما با كمك همكاران با تجربه در vdigimarketing پس از حسابرسي
به بيش از ۱۰۰ حساب گوگل ادوردز، متوجه شديم كه كمتر از ۳۰ درصد از تبليغ‌كنندگان همه‌ي تبديلات مهم خود را پيگيري مي‌كنند. رقابت در گوگل

تعرفه يا قيمت موشن گرافيك چگونه است ؟

در مطالعه ما، تبليغ كنندگان در گوگل ادوردز كه تنها برخي از تبديل‌ها را پيگيري مي‌كردند بيش از يك سوم از تبديلشان را
از دست مي‌دادند. تصور كنيد كه در بهينه سازي كمپين‌هاي خود، حاشيه خطا ۳۳ درصد است!با وجود همه‌ي اينها، بايد
روشن شود چرا تجزيه و تحليل كليد اين تاكتيك است. سرقت كلمات كليدي رقبا عالي است، اما اگر واقعا مي‌خواهيد بدانيد كدام كلمات كليدي نتايج مطلوب را توليد مي‌كنند، نياز به تجزيه و تحليل داريد. رقابت در گوگل

تحقيق رقابتي

تبليغ‌كنندگان دوست دارند در مورد تحقيقات رقابتي سخن بگويند، اما اغلب دشوار است بدانيم كه چه چيزي براي رقباي
شما مفيد است و عملكرد خوبي دارد و چه چيزي فقط به نظر خوب مي‌آيد. مهم‌تر از همه آيا موفقيت آنها از فقط به خاطر
آگهي آنهاست؟ يا به خاطر توصيفات در صفحه فرودشان؟ يا فقط كلمات كليدي كه استفاده مي‌كنند؟ رقابت در گوگل

استوديو هاي تبليغاتي و تلويزيوني

در بسياري موارد، احتمالا هرگز نخواهيد فهميد. شما مي توانيد بهترين حدس را بزنيد، اما واقعا نمي دانيد كه چه چيزي
براي رقيب شما كار مي‌كند و چه چيزي فقط به نظر شما خوب مي‌آيد. رقابت در گوگل

اصلا چرا بايد از موشن گرافيك استفاده كرد ؟

مهم تر از همه، حتي اگر يك عبارت خاص يا گواهي كليد موفقيت آنها باشد، نمي‌توانيد فرض كنيد كه همان عناصر براي
شما نيز خوب خواهد بود. بنابراين، در حالي‌كه تحقيقات رقابتي به نظر خوب مي‌رسد، اغلب استفاده از آن‌ها در عمل
سخت است. رقابت در گوگل

سفارش تيزر موشن گرافيك

با اين حال، هنگامي كه در مورد كلمات كليدي حرف مي‌زنيم، تحقيقات رقابتي فوق العاده عملي است. با ابزار تجزيه و
تحليل رقابتي درست مي‌توانيد بدانيد دقيقا رقابت بر سر چه كلمات كليدي مي‌باشد. در بيشتر موارد، همه كاري كه بايد
انجام دهيد اين است كه وارد يك سايت مانند SpyFu يا iSpionage شويد، دامنه رقيب را وارد كنيد و ليستي از كليدي كه رقبايتان استفاده مي‌كنند را دريافت كنيد. رقابت در گوگل

مزيت ­هاي موشن­ گرافي

بعد از آن، كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه كلمات كليدي كه براي كسب و كار شما ارزش دارد را شناسايي كنيد.متأسفانه اكثر تبليغ‌كنندگان در گوگل ادوردز در مقابل كلمات كليدي زيادي قرار مي‌گيرند. در واقع، همانطور كه قبلا
ذكر كرديم، هنگامي‌كه تمام حساب‌هاي گوگل ادوردز را بررسي كرديم، متوجه شديم كه به طور كلي تنها ۶ درصد از كلمات كليدي در حساب گوگل ادوردز ، تبديل را ايجاد مي‌كنند. رقابت در گوگل

كاربرد موشن گرافيك

بنابراين، اگر فرض كنيد كه هر كلمه كليدي كه رقيبتان استفاده مي‌كند، سود آور است و از آن در حساب كاربري گوگل ادوردز خود استفاده كنيد، در نهايت به همان اندازه كه رقبايتان براي تبليغات كليكي، پول هدر مي‌دهند، شما نيز همان مقدار پول را هدر خواهيد داد.

ساخت موشن گرافيك

براي بهترين استفاده از اين استراتژي، نميتوانيد فقط ليست كلمات كليدي رقيب را كپي و جايگذاري كنيد. شما بايد آنها را
در بازي خودشان شكست دهيد. رقابت در گوگل

سرقت بهترين كلمات كليدي رقبا

اگر مي خواهيد بهترين كلمات كليدي رقيبانتان را سرقت كنيد، بايد بدانيد كه كدام كلمات كليدي ارزشمند اند و كداميك
(و احتمالا رقباي خود) را بايد ناديده بگيريد.اين كار نياز به كمي تست دارد. رقابت در گوگل

آماده كردن صحنه هاي اصلي

ما با سابقه‌ي بالا در مورد تبليغات، در vdigimarketing معمولا توصيه مي‌كنيم حدود ۲۰ درصد از بودجه تبليغات كليكي را
براي تست تبليغات جديد، كلمات كليدي يا ساير تغييرات در حساب گوگل ادوردز خود سرمايه‌گذاري كنيد. بديهي است،
هرچه شما در اين حوزه جديدتر باشيد، بودجه‌اي كه مي خواهيد با آن تست كنيد، بيشتر خواهد بود. اما اين تقسيم هزينه
يك قاعده خوب براي اكثر حساب هاي پايدار و پابرجاست. رقابت در گوگل

مشخصات فني طراحي وب سايت

هنگامي كه كليد واژه‌هاي رقيب را شناسايي كرديد، تبليغات خود را پيرامون آنها ايجاد كنيد و از بودجه تست خود استفاده
كنيد و تا حدود سه ماه آنها را امتحان كنيد. با فرض اينكه شما تجزيه و تحليل خوبي داشته باشيد، اين كار بايد داده هاي
كافي براي تعيين اينكه كدام كلمات كليدي سودمند هستند، به شما بدهد. رقابت در گوگل

انتخاب تم رنگ و كنتراست ها

بعد، حساب كاربري گوگل ادوردز خود را باز كنيد و به اطلاعاتي كه در طول سه ماه جمع كرده اي?

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.